Severity: Notice
Message: Only variable references should be returned by reference
Filename: core/Common.php
Line Number: 257
Nasze doświadczenie w badaniach marketingowych zbudowało przeprowadzenie kilkuset projektów badawczych na różnych rynkach. Nasi badacze zajmują się badaniami marketingowymi już od kilkunastu lat. Doświadczenie wynieśli zarówno z pracy dla agencji badawczych, jak i z pracy w działach analiz dużych korporacji.
Nie traktujemy badań marketingowych jako sztuki dla sztuki. Uważamy, że powinny one wspierać decyzje biznesowe i dzięki zdobytej wiedzy ułatwiać podejmowanie korzystnych dla przedsiębiorstw działań. Nie zawsze też zalecamy przeprowadzanie badań – tę decyzję uzależniamy od indywidualnej sytuacji Klientów.
Naszych Klientów nie pozostawiamy z wynikami. Nasze raporty i analizy zawsze uzupełnione są o rekomendacje, które wywodzimy z ogromnego doświadczenia pracowników FFM zdobytego podczas pracy dla różnych branż i segmentów rynku. Odpowiadamy za nasze rekomendacje – jeśli takie jest życzenie Klienta, możemy poprowadzić dalsze działania marketingowe, opierając się na wynikach wcześniejszych badań i analiz, które przygotowaliśmy.
Realizujemy szeroki zakres badań marketingowych.
Mamy duże doświadczenie zarówno w prowadzeniu badań jakościowych, jak i ilościowych. Projekty badawcze realizujemy poprzez wywiady osobiste, badania telefoniczne, ankiety internetowe, a także grupy focusowe czy indywidualne wywiady pogłębione. Metodologię badań dobieramy zawsze pod kątem jak najlepszego wypełnienia celów badawczych.
Wykonujemy badania „tajemniczy klient”, badania konceptów produktów, odbioru reklam, jakości obsługi, satysfakcji i lojalności klientów, badania zwyczajów konsumenckich, korzystania z produktów i usług czy segmentacje klientów.
Jako jedna z nielicznych agencji na rynku specjalizujemy się w badaniach firm MŚP. Od wielu lat systematycznie kontaktujemy się z tym segmentem rynku, badając ich preferencje, motywacje, odbiór kierowanych do nich produktów i usług, pytając o ocenę jakości obsługi czy satysfakcję ze współpracy z danym usługodawcą.
Chcesz się dowiedzieć więcej? Skontaktuj się z szefem działu FFM Badania&Consulting – Jackiem Nawarą: j.nawara@ffm.com.pl